Hrad Pajštún

Trasa: Borinka – Pajštún – Borinka
Prevýšenie: cca. 200 m
Trvanie: cca. 3 h
Účastníci: Paľo a Klaudia B., Ľubka M., Mário P., Laura P.
Správa z cesty:
10:15 nakladáme Ľubku na pumpe na Bajkalskej, ideme vyzdvihnúť Paliho s Klaudiou k Vojenskej nemocnici. Sú na mieste, spoločne vyrážame do Borinky. Počkáme do jedenástej, keby sa k nám náhodou chcel ešte niekto pridať, nikto sa však neobjaví. V päťčlennej zostave mierime do kopca smerom na Pajštún. Prší. Ľubka mierne zaostáva, ale našťastie je pri nej Pali a neúprosne ju motivuje k výkonu. O trištvrte hodinu sme všetci hore a kocháme sa na hradbách pekným výhľadom do doliny na jednej aj na druhej strane. Dáme si nejaké horalky, trochu čaju, Ľubka mi dáva k meninám obrovskú horkú čokoládu. Ponúkam ostatných, je výborná.
Pokúšame sa dostať späť na značkovanú cestu, je klzko. Nakoniec sa to podarí, pokračujeme po červenej smerom k rozdeľovníku Pod Kozliskom. Cestou sa zastavujeme pri pamätníku Borisa Perfeckého a spomíname na Milana P.
Bez zranení a bez pádov sa nám podarí zostúpiť po žltej až k asfaltke, odtiaľ nás čaká ešte kúsok cesty k autám. Okolo druhej poobede štartujeme smer Bratislava. Cestou sa nám ešte na chvíľku ukážu pasúce sa daniele.